Login / Nyt medlem

I Gymnastikforeningen Møldrup bruger vi fremover systemet ”Conventus” som administrativt system.

Her opbevarer vi sikkert alle vores medlemmers data. Det er også her, vi tager imod tilmeldinger til alle vores hold.

Conventus giver også mulighed for, at det enkelte medlem selv kan opdatere sin e-mail, adresse eller telefonnummer.

Hvordan tilmelder jeg mig et hold?

På vores hjemmeside finder man vores forskellige børne- og voksenhold.

Man tilmelder ved at benytte knappen ”Tilmeld” ved et givent hold, hvorefter man bliver viderestillet til vores forenings sektion i "Conventus". Her foregår som sagt al tilmelding samt betaling.

Du tilmelder dig som enten:

• ”Eksisterende profil” hvis du allerede er oprettet (også selvom det er er tale om en ny sæson - så længe du har registreret dig via hjemmesiden én gang, så skal du IKKE gøre dette igen.

• ”Ny profil” hvis det er første gang at du skal tilmelde dig i vores system.

OBS: Vi har påbegyndt brugen af ”Conventus” fra sæsonen 2023-24, hvilket betyder at alle skal oprettes som ”Ny profil” fra starten af denne sæson.

Jeg er forældre og skal tilmelde mit barn – hvordan gør jeg dette?

Når du tilmelder på dit barns vegne, som ikke har mobilnr. eller mailadresse, så er det vigtigt, at du tilmelder ("Ny profil") med barnets personlige oplysninger fx navn og fødselsdato. Dette skal bruges, når kommuner og andre instanser kræver indberetninger af medlemstal, aldersfordeling mv. Samtidig er det vigtigt at du tilføjer dit eget mobilnr. og email-adresse således at du modtager evt. informationer fra barnets træner eller foreningen, da det vil blive taget direkte fra tilmeldingsoplysningerne til senere brug.

Når man tilmelder sig selv og sine børn med samme email-adresse eller mobilnr., så vil man ved hvert login eller tilmelding blive ledt forbi et vindue, hvor man skal vælge hvilke person, som man er ved at foretage ændringer eller tilmeldinger for. Det er nødvendigt at logge ud og ind med ny person, for at tilmelde denne nye person.

Jeg har fået nyt tlf. nr., email eller adresse – hvordan opdatere jeg mine oplysninger?

Hvis du har fået ny e-mailadresse, telefonnummer eller adresse, kan du selv gå ind på https://www.conventus.dk/medlemslogin/index.php?forening=7727  og redigere din profil.

Når du logger ind vil din profil åbnes op i nyt vindue. Du kan vælge hvilken profil du vil tilgå (f.eks. din egen eller de børn du måtte have tilknyttet), da disse er oprettet med samme mobilnr. eller email-adresse som dig.

Tryk på "Profil" i menuen til venstre og vælg "Rediger" midt i billedet under dine oplysninger. Ret dine oplysninger til det korrekte og tryk Gem. Husk at logge af øverst til højre, når du er færdig med at lave rettelser. Hvis du ved samme lejlighed skal tilrette dit barns profil så kan man skifte over på deres profil øverst til højre (tryk ”Skift”)

Jeg har glemt min adgangskode – hvad gør jeg?

1. Gå til https://www.conventus.dk/medlemslogin/index.php?forening=7727

2. Klik på Glemt adgangskode

3. Skriv e-mailadresse eller mobilnr – tryk Send.

4. Der bliver sendt en kode til e-mailadressen eller som SMS til mobilnr.

5. Brug denne kode til at logge ind på linket ovenfor.

6. Når du har logget ind, kan du ændre din profil eller adgangskode til en kode, som du kan huske.

Såfremt man har andre spørgsmål, som ikke er besvaret ovenfor, så er man velkommen til at skrive til Lasse på lasselundquist123@gmail.com for assistance.