Gå videre til hovedindhold

Sommeraktiviteter

Selvom vintersæsonen nu er afsluttet, er der flere hold der i år køre videre og nye hold der starter op i forårssæsonen.

Outdoor

Instruktør: Linda Albertsen

Tid og sted: Astrukparken i Møldrup  hver tirsdag aften fra d. 9. april tom. d. 16. maj fra kl. 19.00-20.00

Pris: kontingent for alle 10 gange til 275,- med tilmelding via hjemmesiden. Ellers 40kr. pr. gang eller et klip fra klippekortet (se neden for)

Crossdance

Instruktør: Susanne Thoft

Tid og sted: Mini Hallen i Bjerregrav.

Onsdag d. 3., 10., 17. og 24. april og d. 1. maj fra kl. 18.30-19.30

og

Tirsdag d. 21. og 28. maj fra kl. 18.30-19.30

Yoga

Instruktør: Dorthe Heidmann

Tid og sted: Salen i erhvervshuset revlingen (Nørregade 15, 9632 Møldrup).

Lørdage i april og maj fra kl.9.00-10.00 (Tilmelding i begivenheden elelr til Dorthe fredage inden kl 15.00)

Cirkeltræning

Instruktør: Linda Albertsen

Tid og sted: Møldrup Hallen hver fredag i april fra kl. 16.30-17.30

Alle kan deltage og det er efter "Betal pr. gang konceptet". 40kr pr gang eller et klip (Klippekort med 10 klip kan købes hos instruktøerne eller ved at kontakte bestyrelsen

- klippekortet kan bruges på alle sommeraktivteterne beskerevet ovenfor og på udvalgte hold i næste sæson.

Tilmelding til sæsonen 2019/2020

Det annonceres på facebook og her på hjemmesiden når tilmeldingen åbner.

For at tilmelde dig skal du være oprettet som medlem. Derefter skal du klikke på login og logge ind medlems nr. og fødselsdato. Du kan nu under fanen "Hold" vælge det hold du ønsker at tilmelde dig.

Hvis du ikke har været aktiv i foreningen før eller du ikke kan logge ind med navn og fødselsdato skal du oprette dig som nyt medlem.

Gymnastikforeningen Møldrup, Formand Anna Mogensen, Bag Højen 4, 9632 Møldrup

Mobilnr.: 28306877, mail: a-mogensen1989@hotmail.com